ToKoreaစတင်ရန်

2026 ခုနှစ် ကိုရီးယား အနည်းဆုံးလုပ်ခ ဘယ်လောက်လဲ — နိုင်ငံခြားသား အလုပ်သမားလည်း အပတ်စဉ် အားလပ်ရက်လုပ်ခ ရသလား

2026 ခုနှစ် ကိုရီးယား၏ အနည်းဆုံးလုပ်ခသည် တစ်နာရီလျှင် 10,320 KRW ဖြစ်သည်။ တစ်ပတ် 40 နာရီ လုပ်လျှင် အပတ်စဉ် အားလပ်ရက်လုပ်ခ အပါအဝင် တစ်လ 2,156,880 KRW (209 နာရီ) သည် အနည်းဆုံး လစာဖြစ်သည်။ နိုင်ငံသား သို့မဟုတ် နေထိုင်ခွင့်အမျိုးအစား မည်သို့ပင်ဖြစ်စေ နိုင်ငံခြားသား အလုပ်သမား၊ အချိန်ပိုင်း အလုပ်သမားနှင့် အချိန်ပိုင်း အလုပ်လုပ်သော နိုင်ငံခြားကျောင်းသားများကိုလည်း တူညီစွာ သက်ရောက်သည်။

2026 ခုနှစ် အနည်းဆုံးလုပ်ခ အကျဉ်းချုပ်

စံပမာဏ
နာရီလုပ်ခ10,320 KRW
နေ့လုပ်ခ (8 နာရီ)82,560 KRW
လစာ (တစ်ပတ် 40 နာရီ၊ အပတ်စဉ် အားလပ်ရက် အပါအဝင် 209 နာရီ)2,156,880 KRW
2027 ခုနှစ် နာရီလုပ်ခ (ဇန်နဝါရီ 1 ရက်မှစ၍)10,700 KRW
2027 ခုနှစ် လစာ (209 နာရီ)2,236,300 KRW

အနည်းဆုံးလုပ်ခသည် နှစ်စဉ် ပြောင်းလဲသည်။ ပမာဏကို အလုပ်အကိုင်နှင့် အလုပ်သမားဝန်ကြီးဌာနက ကြေညာပြီး ဇန်နဝါရီ 1 ရက်မှစ၍ သက်ရောက်သည်။ 2027 ခုနှစ် အနည်းဆုံးလုပ်ခကို တစ်နာရီလျှင် 10,700 KRW ဟု ကြေညာပြီး ဖြစ်သည်။

အပတ်စဉ် အားလပ်ရက်လုပ်ခကို ဘယ်သူ ဘယ်လောက် ရသလဲ

တစ်ပတ်အတွက် သဘောတူထားသော အလုပ်ချိန် 15 နာရီနှင့်အထက်ရှိပြီး ထိုအပတ်တွင် သတ်မှတ်ထားသော အလုပ်ရက်အားလုံး လာရောက်လုပ်ကိုင်ခဲ့လျှင် တစ်ရက်စာ လုပ်ခကို ထပ်ဆောင်း ရသည်။ ၎င်းကို အပတ်စဉ် အားလပ်ရက်လုပ်ခ (주휴수당) ဟုခေါ်သည်။ လုပ်ငန်းခွင် အရွယ်အစား မည်မျှပင်ဖြစ်စေ သက်ရောက်သည်။

အပတ်စဉ် အားလပ်ချိန် = (တစ်ပတ် အလုပ်ချိန် ÷ 40) × 8 နာရီ ဖြစ်သည်။ ဥပမာ တစ်ပတ် 20 နာရီ လုပ်လျှင် အားလပ်ချိန် 4 နာရီ ရပြီး အနည်းဆုံးလုပ်ခအရ တစ်ပတ်လျှင် 41,280 KRW ထပ်ဆောင်း ရသည်။

အပတ်စဉ် အားလပ်ရက်လုပ်ခ မယူပါဟူသော ဝန်ခံချက် သို့မဟုတ် စာချုပ်ပါ အချက်သည် အကျိုးသက်ရောက်မှု မရှိပါ။

အနည်းဆုံးလုပ်ခထက် လျော့ပေးနိုင်သည့် အခြေအနေ

အချိန်ပို၊ ညဆိုင်းနှင့် အားလပ်ရက် အလုပ်လုပ်ခ

ပုံမှန် ဝန်ထမ်း 5 ဦးနှင့်အထက်ရှိသော လုပ်ငန်းခွင်တွင် တစ်နေ့ 8 နာရီ သို့မဟုတ် တစ်ပတ် 40 နာရီထက် ကျော်သော အချိန်ပို၊ ည 10 နာရီမှ မနက် 6 နာရီအထိ ညဆိုင်း၊ အားလပ်ရက် အလုပ်လုပ်ခြင်းအတွက် ပုံမှန်လုပ်ခ၏ 50% ထပ်ဆောင်း ရသည် (အားလပ်ရက်တွင် 8 နာရီ ကျော်သည့်အပိုင်းအတွက် 100%)။ 5 ဦးအောက် လုပ်ငန်းခွင်တွင် ဤထပ်ဆောင်းပေးရန် တာဝန်မရှိသော်လည်း အနည်းဆုံးလုပ်ခနှင့် အပတ်စဉ် အားလပ်ရက်လုပ်ခမှာ တူညီစွာ သက်ရောက်သည်။

အနည်းဆုံးလုပ်ခ မရလျှင်

မကြာခဏ မေးလေ့ရှိသော မေးခွန်းများ

နိုင်ငံခြားသား အလုပ်သမား (E-9) လည်း အနည်းဆုံးလုပ်ခ ရသလား

ရပါသည်။ အနည်းဆုံးလုပ်ခ ဥပဒေ (최저임금법) သည် နိုင်ငံသား မည်သို့ပင်ဖြစ်စေ အလုပ်သမား အားလုံးကို သက်ရောက်သည်။ 2026 ခုနှစ်တွင် တစ်နာရီ 10,320 KRW နှင့်အထက် ရရမည်။

အချိန်ပိုင်း အလုပ်လုပ်သော နိုင်ငံခြားကျောင်းသားလည်း အပတ်စဉ် အားလပ်ရက်လုပ်ခ ရသလား

တစ်ပတ် 15 နာရီနှင့်အထက် လုပ်ပြီး သတ်မှတ်ထားသော အလုပ်ရက်အားလုံး လာခဲ့လျှင် ရသည်။ အချိန်ပိုင်း အလုပ်လုပ်ခွင့် ရှိသည်ဖြစ်စေ မရှိသည်ဖြစ်စေ လုပ်ခဲ့သည့်အတွက် ဥပဒေအရ လုပ်ခ ရပိုင်ခွင့် ရှိသည်။

လစာ သို့မဟုတ် နေ့စား ရလျှင် ဘယ်လို စစ်ဆေးရမလဲ

လစာ သို့မဟုတ် နေ့လုပ်ခကို လုပ်ခဲ့သော နာရီဖြင့် စားလျှင် အနည်းဆုံး နာရီလုပ်ခနှင့် အထက် ဖြစ်ရမည်။ တစ်ပတ် 40 နာရီ လုပ်သော လစာဆိုလျှင် 2,156,880 KRW နှင့်အထက် ဖြစ်ရမည်။

ဤဆောင်းပါးသည် အထွေထွေ အချက်အလက်ဖြစ်ပြီး ဥပဒေ အကြံဉာဏ် မဟုတ်ပါ။ သင့်ကိစ္စအတွက် အလုပ်အကိုင်နှင့် အလုပ်သမားဝန်ကြီးဌာန (1350) သို့မဟုတ် ရှေ့နေနှင့် တိုင်ပင်ပါ။

ရင်းမြစ်

အခြား လမ်းညွှန်များ